Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2012 Agency i TalentMedia przygotowały kampanię dla marki Vivo

(screen Youtube.com/ vivo Polska)

W kampanii marki Vivo autorstwa 2012 Agency wystąpili tiktokerzy Sandra Maliszewska, Kamil "Dancingsfinks" Szpejenkowski i youtuberka Zuza Borucka, a współpracę z nimi nadzorowała należąca do grupy LTTM agencja TalentMedia.

Promowany telefon Vivo V21 jest przedstawiany jako "idealny dla twórców internetowych" w związku z ulepszonym modelem aparatu oraz z dodatkowymi lampami LED, które mają ułatwiać tworzenie wysokiej jakości materiałów wideo i zdjęć. W ramach kampanii powstały spoty, w których influencerzy testują możliwości telefonu, materiały POS i outdoor.

Bartosz Dziedzic wyprodukował utwór muzyczny stworzony na potrzeby promocji, do którego wokale dograł Jakub Szmajkowski z zespołu "4Dreamers". Koncepcja kreatywna została stworzona przez 2012 Agency, a współpracą z influencerami zajęła się agencja TalentMedia (grupa LTTM). Spoty wideo wyprodukował dom produkcyjnych Papaya Film.

(KAP, 10.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.