Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kryminalny cykl retro Jacka Dehnela na łamach "Gazety Stołecznej"

Jacek Dehnel został autorem cyklu "Gazety Stołecznej" o sprawach kryminalnych międzywojennej Warszawy (fot. Jakub Kaminski/East News)

W piątek 5 listopada rusza cykl "Kryminalne tajemnice dawnej Warszawy". Artykuły pisarza Jacka Dehnela będą się ukazywać co drugi piątek w "Gazecie Stołecznej" i na Warszawa.wyborcza.pl.

Teksty dotyczyć będą przedwojennych głośnych zbrodni, wielkich pieniędzy i warszawskich gangsterów, głównie z lat 1931-1935, kiedy wydawany był tygodnik kryminalno-sądowy "Tajny Detektyw".

Dehnel prowadził blog o tym tygodniku, a w 2015 roku razem z Barbarą Klicką wydał książkę "Nowy Tajny Detektyw" oraz płytę z piosenkami inspirowanymi historiami opublikowanymi w czasopiśmie. "Dziś do niego wracam i wyciągam smakowite opowieści o Warszawie: mieście luksusowych dansingów i biednych suteren, wielkich apartamentów i pokoików na poddaszu, kasiarzy i hazardzistów, morfinistów i morderców" - opisuje autor.

Jak zaznacza Małgorzata Bujara, redaktor naczelna "Gazety Stołecznej", która zaprosiła Dehnela na łamy dziennika, artykuły nie będę dotyczyć wyłącznie historii opisanych w "Tajnym Detektywie", ale też w innych pismach, a autor niejednokrotnie przeprowadzał własne śledztwa, by czytelnicy poznali dalsze losy bohaterów.

Cykl zaplanowany jest na trzy miesiące, po tym czasie może zostać przedłużony. Wspiera go promocja w "Gazecie Stołecznej", a także w internecie (Warszawa.wyborcza.pl, Wyborcza.pl, media społecznościowe) oraz w radiu (RMF FM, RMF Classic, Meloradio). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji "Gazety Wyborczej".

(KRY, 05.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.