Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix przez kwartał zarobił na czysto 1,45 mld dol.

Analitycy spodziewają, że do końca roku Netflix pozyska jeszcze 8,5 mln subskrypcji (fot. Unsplash.com/Cameron Venti)

Netflix w trzecim kwartale br. miał 7,48 mld dol. przychodu - o 16 proc. więcej niż w tym okresie 2020 roku.

Spółka wypracowała zysk netto 1,45 mld dol. - rok wcześniej jej zysk wyniósł 790 mln dol.

W stosunku do drugiego kwartału 2021 roku liczba abonentów serwisu streamingowego wzrosła o 4,4 mln i jest to już ok. 213,5 mln. Analitycy spodziewają, że do końca roku Netflix pozyska jeszcze 8,5 mln subskrypcji.

Netflix poinformował o nowym sposobie raportowania oglądalności oferowanych filmów. Teraz będzie podawał przez ile godzin były oglądane, a nie z ilu kont.

Netflix ma dobrą passę. O serialu "Squid Game" mówi cały świat. A księgowi już liczą pieniądze. Jest to już teraz najchętniej oglądany serial w całej historii Netflixa. Szacuje się, że w sumie wygeneruje dla serwisu wartość zbliżoną do 900 mln dol. Serial kosztował Netflixa około 21,4 mln dolarów za produkcję wszystkich dziewięciu odcinków.

Wedle wcześniejszych danych "Squid Game" obejrzało w ciągu miesiąca 111 mln widzów na całym świecie. Bloomberg ocenia, że tych, którzy obejrzeli przynajmniej dwie minuty jednego z odcinków, było ok. 132 mln (następny w kolejce serial "Bridgertonowie" - 82 mln). Zgodnie z raportem na koniec drugiego kwartału br. Netflix ma na świecie ponad 209 mln subskrypcji.

 

(MAC, 22.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.