Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakdojade uruchamia kampanię wizerunkową

Zakupem mediów, kreacją i koncepcją kampanii zajął się wewnętrzny zespół firmy (screen Youtube.com/jakdojade)

Ruszyła kampania wizerunkowa aplikacji Jakdojade, która pokazuje apkę jako partnera podróży zarówno w czasach pandemicznych, jak i tych wolnych od obostrzeń.

W ramach kampanii powstały dwie wersje (30 i 15-sekundowa) spotu, które pojawiają się w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie. Poza tym zaplanowano działania w social mediach, PR-owe i komunikację w samej aplikacji. Zakupem mediów, kreacją i koncepcją kampanii zajął się wewnętrzny zespół firmy.

(KAP, 08.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.