Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pilsweizer uruchamia kampanię digitalową nowego piwa - Pilsvar Cold IPA

W 2005 roku Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców (fot. materiały prasowe)

Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadził na rynek kolejne piwo – Cold IPA. Nowe piwo będzie dostępne w całej Polsce poprzez hurtownie i sklepy, jak również w kanale HoReCa.

Browar wyprodukował piwo, które jest hybrydą Pilsa i India Pale Ale. Intencją browaru było połączenie walorów wynikających z dolnej fermentacji drożdży i długiego leżakowania typowych dla Pilsa z aromatami chmielowymi cechującymi styl IPA.

Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu oraz współwłaściciel Browaru Pilsweizer, wyjaśnia, że powstanie Cold IPA miało na celu wprowadzenie do oferty kolejnego "amerykańskiego piwa". 

Premierze piwa towarzyszy kampania digitalowa prowadzona na kanałach social media marki. Działania zostały przygotowane przez wewnętrzny zespół marketingowy browaru.

Za działania PR browaru odpowiada Łubudubu PR.

(KAP, 21.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.