Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Taksówki Free Now są "dla 500+ i LGBT+"

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dla różnych i równych podróżnych" (screen YouTube.com/FreeNow)

Free Now uruchamia kampanię, która ma być kierowana m.in. do kobiet i osób LGBT+. W jej ramach zapowiada stosowanie inkluzywnego języka, feminatywów, jak i wspieranie walczącej o prawa osób LGBT+ Grupy Stonewall.

W ramach kampanii "Dla różnych i równych podróżnych" powstał spot, w którym przedstawiani są ludzie z różnych środowisk, w tym osoby queerowe i duchowni. Na billboardach outdoorowych i w digitalu pojawiają się hasła podkreślające zróżnicowanie klientów firmy - np. "Dla kleru i queer" czy "Dla 500+ i LGBT+".

Koncepcja kreatywna kampanii to wynik kooperacji działu marketingu marki i agencji Leo Burnett, która była odpowiedzialna za opracowanie haseł kampanii na OOH.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom i lokalny oddział marketingu Free Now.

(KAP, 06.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.