Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

56 zgłoszeń z 11 polskich agencji powalczy w tym roku o nagrody Golden Drum

Golden Drum odnotował 25-proc. wzrost liczby zgłoszeń względem ubiegłego roku (fot. materiały prasowe)

Na tegoroczny konkurs Golden Drum zgłoszonych zostało 1100 prac z 29 krajów, co oznacza wzrost o 25 proc. względem ubiegłego roku.

Ponieważ  edycja konkursu w 2020 roku została odwołana z powodu pandemii koronawirusa, w 2021 będą oceniane zgłoszenia z dwóch lat. Z Polski na konkurs wysłanych zostało 56 zgłoszeń z 11 firm reklamowych.

Organizatorzy festiwalu postanowili dokonać sporych zmian w jego zasadach. Zamiast dotychczasowych dwóch głównych kategorii, tzn. kategorii Why (motywacje stojące za zastosowaniem innowacyjnych strategii komunikacyjnych) i kategorii What (najlepsze rozwiązania), wprowadzono cztery nowe: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum.

Tegoroczny festiwal Golden Drum, który do tej pory odbywał się w słoweńskim Portorożu, zaplanowano na 13-15 października w formule online. 

(AMS, 23.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.