Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio chce wydać ponad 6 mln zł na kampanie w internecie

W przetargu Polskiego Radia wystartowało pięć firm (fot. Piotr Molecki/East News)

Polskie Radio zamierza przeznaczyć 6,15 mln zł na realizację kampanii reklamowych w internecie.

W czwartek minął termin składania ofert w przetargu, tego samego dnia radio podało, ile zamierza wydać na ten cel.

W przetargu wystartowało pięć firm: Mexad, Cityboard Media, Fabryka Marketingu, Mastermind Media i ClickAd Interactive. Dwóch uczestników - Mexad i ClickAd Interactive - zaproponowało 0,01 zł prowizji za obsługę agencyjną. Najwyższą kwotę - 22,1 tys. zł - przedstawiła Cityboard Media.

Wybrana agencja ma odpowiadać za zaplanowanie, zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Mają to być zarówno działania wizerunkowe, jak i produktowe. 

Celem kampanii jest m.in. zwiększenie słuchalności audycji Polskiego Radia w kanałach mobilnych i desktopowych.

Polskie Radio szacuje, że przeprowadzać będzie co najmniej jedną kampanię miesięcznie.

(KOZ, 17.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.