Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Wrzesień 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Press" publikuje raport specjalny "TV & Wideo Trendy"

"Wbrew prognozom sprzed kilku lat Polacy nie pozbywają się swoich telewizorów, wręcz przeciwnie: sprzęt ten pełni w domach coraz więcej funkcji" – piszemy w najnowszym raporcie specjalnym magazynu "Press" zatytułowanym "TV & Wideo Trendy".

Raport zawiera m.in. wywiad ze Stephanem Loerke, prezesem Światowej Federacji Reklamodawców (WFA), i przegląd ofert crossmediowych telewizyjnych biur reklamy.

Raport analizuje, jak telewizor stał się prawdziwym prywatnym centrum rozrywki, umożliwiającym nie tylko oglądanie linearnej telewizji, ale również oferty platform z wideo na żądanie, a także korzystanie z internetu, w tym oglądanie filmów zamieszczanych w mediach społecznościowych, jak również gaming.

Piszemy też, jaki poziom techniczny prezentują obecnie urządzenia odbiorcze w polskich domach i ile czasu przed nimi spędzamy.

W raporcie zamieściliśmy także analizę strategii platform streamingowych na polskim rynku – tego, czym chcą przykuć uwagę widza i go do siebie przywiązać. Uwzględniono w niej zarówno dobrze znane serwisy VoD, takie jak Netflix czy Player, ale też te dopiero wchodzące na rodzimy rynek.

Ponadto przyglądamy się widzom telewizyjnym: temu, co najchętniej oglądają, w jakiej części poświęcają czas przed ekranem na kanały ogólnotematyczne, a w jakiej na stacje profilowane. A także specyficznej grupie widzów, jaką są kibice sportowi.

Partnerem raportu jest firma badawcza Nielsen.

Raport można pobrać pod linkiem

(01.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.