Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z pięciu zarządzających działem subskrypcji "Gazety Wyborczej" czterech odeszło

Na koniec czerwca 2021 roku "Gazeta Wyborcza" miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych (fot. Piotr Molecki/East News)

Z "Gazety Wyborczej" (Agora) odchodzi Maksymilian Salski, odpowiedzialny za utrzymywanie i angażowanie subskrybentów.

W "Gazecie Wyborczej" Maksymilian Salski pracował od 2016 roku. Od stycznia 2020 roku był subscriber retention team leaderem - odpowiadał za strategię utrzymania i angażowania prenumeratorów Wyborcza.pl.

Z pięcioosobowego zespołu zarządzającego działem subskrypcji "Gazety Wyborczej" odeszły już cztery osoby – Danuta Breguła (szefowa działu), Michał Kaczmarski (zastępca szefowej), Mateusz Szaniewski (szef marketingu cyfrowych subskrypcji) i teraz Maksymilian Salski. 

Na początku sierpnia dział subskrypcji "Gazety Wyborczej", odpowiedzialny za wynik prenumerat cyfrowych, został włączony do działu marketingu dziennika, którego dyrektorem jest Michał Bauer. Za wynik prenumerat obecnie odpowiada Marcin Madej, dotychczas zajmujący się kampaniami marketingowymi.

Na koniec czerwca 2021 roku "Gazeta Wyborcza" miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych. Liczba subskrybentów cyfrowych dziennika nieznacznie wzrosła od końca pierwszego kwartału br.  

(BAE, 26.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.