Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę Grupy Morizon - Gratka

Współpraca między K2 Precise a Grupą Morizon - Gratka będzie miała charakter stały (fot. Avel Chuklanov/Unsplash)

Agencja K2 Precise wygrała przetarg na efektywnościową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do Grupy Morizon - Gratka, która od połowy 2020 roku działa w strukturach Ringier Axel Springer Media.

K2 Precise ma zająć się m.in. działaniami analitycznymi i realizacją kampanii efektywnościowych, które obejmą marketing w wyszukiwarkach, reklamy w social media, kampanie programmatic, afiliację i marketing automatyzowany. Współpraca między agencją a klientem będzie mieć charakter stały. Do Grupy należą portale Morizon.pl i Gratka.pl.

(KAP, 12.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.