Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB Polska przygotowała "Poradnik reklamy audio online"

"Poradnik reklamy audio online" udostępniono na stronie internetowej IAB Polska (fot. Siddharth Bhogra/Unsplash.com)

Grupa robocza IAB Polska zajmująca się audio i wideo przygotowała poradnik dotyczący reklam audio online - m.in. najpopularniejszych formatów, automatyzacji procesów zakupowych i charakterystyki odbiorców.

Rafał Jung, szef grupy roboczej IAB i marketing product manager w Polska Press Grupie, informuje, że publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy dla marketerów korzystających z reklam audio online. Zawarto w niej sugestie, w jaki sposób wykorzystać trwający boom na treści audio (muzyczne i mówione). Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu br. odwiedziło 16,4 mln użytkowników w Polsce.

W pracach nad publikacją brali udział przedstawiciele m.in. Grupy RMF, Grupy Radiowej Agory i Wirtualnej Polski. Poradnik udostępniono na stronie internetowej IAB Polska.

(KAP, 05.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.