Materiał partnera

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepszy wynik w historii Radia ESKA

W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci.

W tym samym okresie Radio ESKA zanotowało także największy wzrost na rynku radiowym w grupie 15─75 lat. Udział stacji w rynku wyniósł 8,3 proc. (w górę o 1,3 pkt. proc. względem fali sprzed roku). W komercyjnej grupie wiekowej 16─49 lat ESKA osiągnęła wynik 12 proc. (wzrost o 1,5 pkt. proc). Udziały w tych grupach są najlepszym wynikiem stacji od 2014 roku.

To efekt konsekwentnej strategii programowo-promocyjnej realizowanej przez fantastyczny, profesjonalny zespół. Oferta muzyczna, czy też szerzej – rozrywkowa, jest dziś dla młodych ludzi oszałamiająca. Tym bardziej cieszymy się, że mimo tak ogromnej konkurencji ESKA pozostaje atrakcyjna dla młodego odbiorcy, a nasz slogan „Hity Na Czasie” jest wciąż synonimem tego, co najlepsze i najpopularniejsze w danej chwili w szeroko rozumianej muzyce pop. W kreowaniu radiowych hitów dla masowej publiczności ESKA od dawna nie ma sobie równych na polskim rynku i to procentuje – mówi Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy & muzyczny Radia ESKA. – Skuteczne są również akcje programowo-promocyjne, które z jednej strony dostarczają atrakcyjne treści na antenę, a z drugiej są nośnikiem tożsamości marki, również w świecie online. Słuchacze docenili nasze formaty zrealizowane w pierwszym półroczu, takie jak „ESKA Tankuje Do Pełna” czy lokalne „ESKA Dowozi”.

(28.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.