Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis NaszeMiasto.pl w Ostrowie Wielkopolskim będzie mieć odrębną redakcję

Serwis NaszeMiasto.pl dla Ostrowa istnieje, materiały do niego dostarczają dziennikarze kaliskiej redakcji „Głosu Wielkopolskiego” (screen Ostrow.naszemiasto.pl)

Z początkiem sierpnia ma nastąpić relaunch serwisu NaszeMiasto.pl (Polska Press) dla Ostrowa Wielkopolskiego. Wydawca wkrótce uruchomi kolejne serwisy dla miast Wielkopolski.

Nowa odsłona serwisu wiąże się ze stworzeniem nowej redakcji. Jak informuje nas redaktor naczelny "Głosu Wielkopolskiego" Wojciech Wybranowski, któremu podlegają serwisy NaszeMiasto w Wielkopolsce, redakcja będzie składać się z dwóch osób. - Jedna z zatrudnionych osób będzie zarządzała redakcją. To bardzo doświadczona redaktorka, prowadziła portale informacyjne w Wielkiej Brytanii. Na razie nie chcę ujawniać nazwisk - mówi Wybranowski. 

Serwis NaszeMiasto.pl dla Ostrowa istnieje, materiały do niego dostarczają dziennikarze kaliskiej redakcji „Głosu Wielkopolskiego”. 

- Do tej pory serwis był traktowany po macoszemu. Od sierpnia będzie powstawać kilka-kilkanaście tekstów z samego Ostrowa i powiatu - zaznacza Wybranowski.

Na razie redakcja w Ostrowie będzie pracowała zdalnie, ale docelowo ma mieć własną siedzibę i biuro reklamy.

Wybranowski w rozmowie z Presserwisem zaznacza, że w planach jest uruchomienie kolejnych serwisów w Wielkopolsce. - Planujemy wejść do kolejnych miast, które mają potencjał na rozwój. Na pewno będą otwierane na nowo serwisy, które za poprzedniego właściciela zostały zlikwidowane - mówi.

(BAE, 19.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.