PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agappe.pl to nowy serwis społecznościowy dla katolików

Agappe.pl jest dostępna zarówno w wersji na komputery, jak i na urządzenia mobilne (fot. materiały prasowe)

Agappe.pl to serwis społecznościowym stworzony z myślą o katolikach. Pomysłodawcą aplikacji jest ksiądz Artur Potrapeluk, koordynator lubelskiej Odnowy w Duchu Świętym.

Artur Potrapeluk podkreśla, że Fundacja Nowa Pięćdziesiątnica, która pracuje nad aplikacją, chce stworzyć narzędzie dla osób szukających możliwości wzmocnienia swojej wiary.

W rozmowie z "Pressem" Monika Czaplicka z agencji Wobuzz podkreśla, że serwis może być sukcesem, jeśli twórcy będą mieli świadomość, czego mogą oczekiwać, jeżeli chodzi o użytkowników i reklamodawców. - Wiele portali tematycznych jest interesującym kąskiem dla reklamodawców. Nawet przy kilku tysiącach użytkowników i hojnych kieszeniach wiernych mają szansę funkcjonować - mówi Czaplicka.

Użytkownicy Agappe.pl mogą kupić pakiety z dodatkowymi opcjami serwisu. Najtańszy kosztuje 70 zł za 180 dni, najdroższy 3999 zł.

Czaplicka zwraca uwagę, że przyszłość Agappe zależy w głównej mierze od jego promocji. - Kilkoro zapalonych księży, którzy namówią podczas mszy świętej swoich wiernych do rejestracji, i efekt wirusowy może zostać rozpoczęty - mówi Czaplicka.

Potem trzeba będzie przekonać pozyskanych użytkowników do aktywności, a to nie jest łatwe, o czym przekonali się założyciele serwisu Albicla.pl. Chociaż Tomasz Sakiewicz w marcu chwalił się, że korzysta z niego 70 tys. użytkowników, to według Tomasza Zielińskiego ze strony Informatykzakładowy.pl, który dokonał dokładnej analizy serwisu, ich liczba jest o wiele mniejsza - trochę ponad 30 tys.

Specjalista wyliczył to na podstawie kont, które publikowały, podawały posty dalej, komentowały, lubiły albo obserwowały publikujących. Zieliński zwraca uwagę, że jeśli faktycznie na Albicli znajduje się ponad 70 tys. osób, to 40 tys. z nich w ogóle nigdy nie korzystało ze strony po założeniu konta. Zwraca uwagę, że w ostatnich dniach powstaje zaledwie 10 kont dziennie.

(KAP, 15.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.