Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nasz nowy dom" zapewnił Polsatowi pozycję wicelidera w grupie komercyjnej

Polsat z reklam wokół programu zebrał wiosną 35,2 mln zł (fot. materiały prasowe)

Program "Nasz nowy dom", prowadzony przez Katarzynę Dowbor, wiosną śledziło w Polsacie średnio 1,22 mln widzów - o 119 tys. mniej, niż rok wcześniej.

W wiosennej ramówce program oglądać można było w środy i czwartek o 20.05, od 3 marca do 20 maja. Polsat, pokazując "Nasz nowy dom", miał średnio 8,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - najmniej spośród tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 10,42 proc., TVP 1 - 9,33 proc., a TVN - 9,21 proc. W grupie komercyjnej Polsat z 9,66 proc. udziału był za TVN (11,39 proc.), a przed TVP 2 (9 proc.) i TVP 1 (5,02 proc.).

Z reklam wokół programu - według danych cennikowych - Polsat zebrał 35,2 mln zł.

Wiosną 2020 roku "Nasz nowy dom" przyciągał do Polsatu średnio 1,34 mln widzów. Dane: Nielsen Media.

Od tego tygodnia Polsat w czwartki o 20.05 pokazywać będzie program "Wolni od długów". "Nasz nowy dom" wróci z nowymi odcinkami po wakacyjnej przerwie.

(KOZ, 24.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.