Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl testuje sprzedaż prasy już w 50 sklepach

Lidl stojaki prasowe zaczął testować jesienią 2020 roku (fot. Jakub Kaminski/East News)

Sieć dyskontów Lidl testuje sprzedaż prasy ze stojaków w 50 sklepach. Nie podaje, które konkretnie tytuły znalazły się w sprzedaży, ale zaznacza, że są wśród nich gazety codzienne, biznesowe i rozrywkowe.

- W 50 sklepach Lidl trwa test regału prasowego, czy też tzw. stojaka prasowego. Dalsze decyzje w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie projektu na stałe, we wszystkich sklepach, zależy od wyników prowadzonych testów – mówi "Press" Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR Lidl Polska. Nie informuje, które konkretnie tytuły znalazły się w ofercie sieci. - Sprawdzamy różne zestawienia tytułów: staramy się zapewnić odpowiedni dobór prasy codziennej, tytułów ogólnoinformacyjnych, biznesowych, ale i też czasopism rozrywkowych – mówi Robaszkiewicz.

Lidl stojaki prasowe zaczął testować jesienią ub.r. w 11 sklepach.

Od niedawna Biedronka sprzedaje 42 tygodniki lokalne zrzeszone w Stowarzyszeniu Gazet Lokalnych.

(JSX, 23.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.