Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

Wcześniej Marcin Gaudnik pracował w Yieldbird, spółce należącej do Agory (fot. materiały prasowe)

Do działu rozwoju prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" dla firm i instytucji dołączył Marcin Gaudnik. Jako partnership manager zajmuje się współpracą partnerską z firmami i instytucjami.

Marcin Gaudnik jest odpowiedzialny za nawiązywanie nowych relacji, a także ich prowadzenie oraz usprawnienie procesu obsługi klientów korzystających z oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl. Wcześniej pracował w Yieldbird, spółce należącej do Agory. Jako customer success manager współpracował z wydawcami w zakresie reklamy programatycznej.

Na koniec grudnia 2020 roku było 260 tys. prenumeratorów cyfrowego wydania "Gazety Wyborczej". 

(BAE, 15.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.