Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef Twittera sprzedał na aukcji charytatywnej swój pierwszy tweet za 2,9 mln dol.

Założyciel Twittera zapowiedział, że uzyskana kwota wspomoże osoby chorujące na COVID-19 w Afryce (screen: YouTube.com/WIRED)

Szef Twittera Jack Dorsey sprzedał na aukcji swój pierwszy tweet za nieco ponad 2,9 mln dol. Pierwszy w historii serwisu tweet został opublikowany 21 marca 2006 roku.

Wpis Dorseya „Właśnie konfiguruję mój twttr” został sprzedany na aukcji na platformie Valuables, będącej własnością amerykańskiej firmy Cent. Został kupiony za kryptowaluty, w momencie sprzedaży odpowiadające wartością 2 915 835,47 dol. Kupującym jest Sina Estavi - obywatel Malezji, dyrektor generalny Bridge Oracle, firmy zajmującej się technologią blockchain.

Press

(screen: Twitter.com/jack)

Dorsey, wystawiając swój tweet na sprzedaż 6 marca zapowiedział, że dochód z aukcji przeznaczy dla osób dotkniętych COVID-19 w Afryce. Tweet został sprzedany jako NFT, czyli niewymienialny token. To nierozerwalnie związany z siecią blockchain (podobnie jak kryptowaluty, np. bitcoiny) plik.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 24.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.