Dział: RADIO

Dodano: Marzec 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Streaming Tok FM dostępny na stronie bez reklam

Funkcjonalność dostępna jest na stronie internetowej Tokfm.pl (screen Tokfm.pl)

Radio Tok FM umożliwia słuchanie radia na żywo na stronie internetowej bez bloków reklamowych, zamiast których emitowana jest muzyka. 

"Zapraszamy do posłuchania naszego radia w nowej wersji: tylko audycje, wiadomości i muzyka" - zachęca rozgłośnia swoich subskrybentów.

- Ta specjalna funkcjonalność została udostępniona na stronie Tokfm.pl wyłącznie subskrybentom dostępu Premium Tok FM - informuje Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory. - Najważniejszym komponentem nowej oferty jest muzyka, która w szczególności będzie oceniana przez użytkowników. Aby dodać ją do ramówki stacji, niezbędne było dokonanie zmian obejmujących usunięcie niektórych treści, nie tylko komercyjnych - wyjaśnia Staniszewska.

Rzeczniczka Agory podaje, że Tok FM przygotowało to rozwiązanie w odpowiedzi na pomysły zgłaszane przez subskrybentów. - W najbliższych tygodniach zespół stacji będzie zbierał opinie użytkowników na temat funkcjonalności i wówczas zdecyduje o dalszych losach tego projektu - dodaje.

Z kolei od stycznia Tok FM emituje o 18 nową audycję podsumowującą dzień "Tok 360" - w trakcie programu nie ma klasycznych serwisów informacyjnych, znalazła się za to muzyka (w ciągu dwóch godzin emitowanych jest kilka utworów muzycznych).

Radio Tok FM w okresie grudzień 2020 - luty 2021 miało 2,6 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track). Na koniec września 2020 roku rozgłośnia miała 24,8 tys. subskrybentów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 12.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.