Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzemień, Góralska, Majewski i Alberski wśród nominowanych do AD WO/MAN roku 2020

Grzegorz Krzemień, Ewa Góralska, Michał „Shootman” Majewski i Tomasz Alberski to kolejni nominowani w dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku, w którym branża wybiera najlepszych spośród siebie.

Konkurs AD WO/MAN roku 2020 organizuje magazyn „Press”. Środowisko reklamy wybierze w nim czterech zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne oraz nowej - Agencje public relations. Głosować będą przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 105 branżowych ekspertów – m.in. laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu największych firm – o wskazanie osób, które ich zdaniem zasługują na tytuł AD WO/MAN roku 2020. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili cztery listy nominowanych. Od 22 do 26 lutego br. na www.press.pl (a także www.adwoman.press.pl i facebookowym profilu konkursu AD WO/MAN) codziennie podajemy po jednym nominowanym w każdej z czterech kategorii plebiscytu.

Kolejnymi nominowanymi w konkursie AD WO/MAN 2020 są:

W kategorii Agencje reklamowe:
Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine

Press

Założona przez niego agencja postdigitalowa w minionym roku znów rozwinęła ofertę, udowadniając, że trzyma rękę na pulsie. Utworzyła interdyscyplinarny zespół LabZ, który zajmuje się m.in. zmianami modelu biznesowego, poszerzając ofertę agencji o e-handel, studio animacji i postprodukcji, a także zajęła się zakupem mediów społecznościowych w modelu efektywnościowym. Agencja od lat otrzymuje wyróżnienia w „Panoramie Reklamy”.
Krzemień jest przewodniczącym branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska nadzorującej program certyfikacji DIMAQ, a także członkiem rady programowej Forum IAB i konkursu Mixx Awards. Wykładowca warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego i juror wielu konkursów reklamowych w Polsce, autor książek o zarządzaniu i e-marketingu oraz twórca firmowego bloga (Blog.goldensubmarine.com), który rozwija od ponad 13 lat.

W kategorii Agencje mediowe:
Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub

Press

Dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub doskonale wykorzystała zwiększoną swobodę działania, gdy ponad rok temu większość udziałów w grupie MullenLowe przeszła w ręce polskich menedżerów, w tym również jej. Dzięki zachowaniu dostępu do sieciowego know-how i narzędzi wzmocniła zespoły wyspecjalizowane w usługach digitalowych. W efekcie kierowana przez nią agencja mediowa pozyskała w ub.r. 11 klientów – m.in. R22 i InPost – tracąc tylko dwóch. Firma dołączyła też do programu Criteo Partners, którego celem jest rozwój w obszarze komunikacji interaktywnej. Góralska w 1994 roku zaczynała w PanMedia Western od stanowiska media plannera, a w 2003 roku stanęła na czele tej agencji mediowej, która 10 lat później przekształciła się w obecną MullenLowe MediaHub.
Za „sukces, innowacje i kreatywność w biznesie” zajęła drugie miejsce w konkursie AdMan Roku 2016.

W kategorii Studia produkcyjne:
Michał „Shootman” Majewski, właściciel Shoot Me

Press

Z wykształcenia dziennikarz, ukończył Wyższą Szkoła Dziennikarską im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie, ale karierę zawodową związał z produkcją reklamową. Shoot Me przez jej właściciela nazywana jest agencją artystów wizualnych i domem kreatywnej produkcji. Specjalizuje się w fotografii reklamowej, sesjach modowych, ale nie rezygnuje z żadnych projektów, które dają szansę jej współpracownikom na realizowanie się.
Shoot Me znane jest z tworzenia nowych trendów i eksperymentowania, co pozwoliło mu stworzyć oryginalny styl. Firma pokazuje, jak dobrą fotografię przełożyć na koncept wizualny. Jest dowodem na to, że świat sztuki i komercji mogą się przenikać, nie tracąc nic ze swoich właściwości. Shoot Me odpowiadało za produkcję wielokrotnie nagrodzonej kampanii „Do ostatniego drzewa” zrealizowaną dla Greenpeace Polska.

W kategorii Agencje PR:
Tomasz Alberski, managing partner agencji Komunikacja Plus PR

Press

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży PR. Od dziewięciu lat kieruje założoną przez siebie agencją public relations Komunikacja Plus PR, która przez te lata rozrosła się do obecnych rozmiarów Grupy Komunikacja Plus. Zarządzana przez Alberskiego firma na początku br. otrzymała statuetkę Tytanowego Spinacza i tytuł „Najlepszego w konkursie” Złote Spinacze. Alberski odpowiada za rozwój biznesowy agencji i grupy kapitałowej oraz za doradztwo strategiczne dla zarządów spółek i organów administracji samorządowej. Jednocześnie pełni stanowisko wiceprezesa Związku Firm Public Relations. Przed rozpoczęciem pracy w PR był doradcą prezesa Rady Ministrów.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie wręczona nagroda – Ad Marketer Roku. Laureat wybierany jest przez jury konkursu.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania zostanie uruchomiony 1 marca i dostępny będzie na adwoman.press.pl.
Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu br.

Organizator: „Press”
Partnerzy konkursu: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma, AMS
Partnerzy gali: Audio Network, Cocosound, ColorOffOn, F25, M-Sound Multimedia
Patroni medialni: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+ 

(23.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.