TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska z większymi przychodami i 1,5 mln abonentów

Z usługi telefonii komórkowej UPC korzysta już prawie 63 tys. klientów (fot. Jakub Kamiński/East News)

Przychody sieci kablowej UPC Polska w 2020 roku wzrosły o 4 proc. w porównaniu z 2019 rokiem. Na koniec zeszłego roku operator miał 1,525 mln abonentów – o 2,8 proc. więcej, niż rok wcześniej.

UPC, publikując podsumowanie 2020 roku, nie podało, ile wyniosły przychody operatora w zeszłym roku. Z danych opublikowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że 2019 roku wpływy UPC ze sprzedaży wyniosły 1,63 mld zł, co przy wzroście o 4 proc. oznaczałoby 1,69 mld zł w 2020 roku.

Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec grudnia 1,08 mln klientów (o 1,2 proc. więcej, niż rok wcześniej), z telewizji analogowej – 255 tys. (o 29,7 proc. więcej), internetu – 1,29 mln (wzrost o 4,9 proc.), telefonii stacjonarnej – 643 tys. (o 4,7 proc. mniej), a telefonii komórkowej – 62,7 tys. (9 tys. rok wcześniej).

Abonenci UPC Polska wykupili w sumie 3,27 mln usług - o 3,2 proc. więcej, niż przed rokiem. W zasięgu operatora było 3,63 mln gospodarstw domowych (wzrost o 2,5 proc.).

(KOZ, 17.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.