Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl wprowadziła dla subskrybentów pakiet Klubowy

Cena pakietu Klubowego to 49,90 zł za cztery tygodnie. Pakiet Premium w dalszym ciągu kosztuje 29,90 zł, a Podstawowy – 19,90 zł (screen Wyborcza.pl)

"Gazeta Wyborcza" (Agora) wprowadziła nową ofertę dla subskrybentów: pakiet Klubowy, który obejmuje bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Jednocześnie nowi prenumeratorzy pakietu Podstawowego nie będą mieć już dostępu do magazynów "GW" ani serwisów lokalnych, a pakietu Premium - do archiwum tekstów, utracą także dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich.

Do tej pory prenumeratorzy Wyborcza.pl mieli do wyboru pakiet Podstawowy i pakiet Premium (obejmował prenumeratę na trzy osoby, dostęp do "Wysokich Obcasów Extra", "Książek. Magazynu do czytania" i archiwum). Od poniedziałku nowi subskrybenci pakietu Podstawowego nie będą mieli dostępu do magazynów "GW" ("Duży Format", "Wolna Sobota", "Ekonomia Plus", "Wysokie Obcasy Praca", "Ale Historia", "Magazyn Słówka") oraz 27 serwisów lokalnych. Pakiet Premium zapewni im dostęp do powyższych, a także do tekstów europejskich partnerów "GW" (m.in. "Die Welt" czy "Le Figaro"), ale nie będą już mogli skorzystać z dwóch dodatkowych prenumerat oraz dostępu do archiwum. Te dostępne będą dla klientów pakietu Klubowego.

W ofercie pakietu Klubowego jest także trzymiesięczny dostęp do podcastów Tok FM (oraz 50 proc. zniżki na kolejne miesiące), wideoczaty z Adamem Michnikiem, spotkania z dziennikarzami i gośćmi "GW" i piątkowy serial "Kolegium »W«", który opowie o pracach redakcji. Członkowie Klubu mają też być systematycznie pytani za pomocą maili i ankiet o zdanie i radę "w najważniejszych sprawach". Agora podkreśla, że pakiet Klubowy przygotowany jest dla tych, którzy "Wyborczą" traktują jako "swoją gazetę".

Jednocześnie redakcja zapewnia, że nie zmienią się warunki subskrypcji dla dotychczasowych prenumeratorów. Użytkownicy pakietu Podstawowego od poniedziałku mają dostęp do korzyści dostępnych w pakiecie Premium, a ci, którzy do tej pory byli subskrybentami pakietu Premium, będą członkami Klubu.

Cena pakietu Klubowego to 49,90 zł za cztery tygodnie. Pakiet Premium w dalszym ciągu kosztuje 29,90 zł, a Podstawowy – 19,90 zł.

- To był spodziewany ruch. "Wyborcza" to marka, która przez wiele lat pełniła ważną funkcję na scenie dziennikarskiej i politycznej, naturalnym krokiem jest próba budowania zaangażowania użytkowników - komentuje Paweł Nowacki, niezależny konsultant rozwiązań dla wydawców i e-commerce (Digitalflow.pl) oraz były wicenaczelny "Dziennika Gazety Prawnej" ds. online. - Zaangażowanie staje się kluczem: im bardziej będzie użytkownik zaangażowany, tym częściej powróci. Im częściej powróci, to być może więcej wydawca na nim zarobi: reklamowo albo inaczej – zaznacza Nowacki.

Liczba subskrypcji Wyborcza.pl pod koniec września wyniosła ok. 241 tys. W komunikacie z poniedziałku napisano, że z oferty "korzysta już ćwierć miliona subskrybentów".

(JSX, 26.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.