Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje mogą starać się o budżet GUS do lutego

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma być prowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca (fot. Pixabay.com)

Do 2 lutego Główny Urząd Statystyczny wydłużył termin składania ofert w przetargu na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021, której wartość wynosi 14 mln zł netto.

GUS po raz kolejny przesunął termin zgłoszeń do przetargu rozpisanego pod koniec 2020 roku. Poprzedni termin minął 25 stycznia, ale oferty można składać jeszcze przez tydzień.

Urząd szuka agencji, która przeprowadzi kampanię promocyjną, głównie w telewizji i w radiu. Zlecenie obejmuje produkcję spotów i filmu instruktażowego oraz planowanie i zakup mediów, a także „lokowanie wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych”. Działania reklamowe prowadzone będą także w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej oraz w serwisach internetowych związanych z tytułami. W przetargu nie uwzględniono tytułów związanych z Tomaszem Sakiewiczem, na co Fundacja Klubów Gazety Polskiej napisała skargę do premiera, zarzucając GUS złamanie prawa.

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma być prowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 roku. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników. Wadium należy wpłacić w dwóch częściach: 250 tys. zł i 60 tys. zł.

(IKO, 26.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.