Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand24 odzyskuje klientów po kryzysie z Facebookiem

Michał Sadowski, prezes Brand24, pochwalił się nowymi klientami na LinkedIn (screen: LinkedIn/Michał Sadowski)

Brand24, firma monitorująca treści w internecie, odzyskuje klientów straconych rok wcześniej w wyniku nałożonej na nią blokady Facebooka. W czwartym kwartale 2020 roku miała o 260 klientów więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

Na koniec 2020 roku Brand24 miała 3470 aktywnych klientów, co oznacza wzrost o 4,4 proc. (przychód dostarczany przez klientów różni się w zależności od planu abonamentowego lub liczby monitorowanych kluczowych zwrotów). Według szacunków firmy wynik ten powinien umożliwić osiągnięcie dodatniej rentowności netto w ujęciu kwartalnym. Brand24 liczy na to, że na wynik finansowy spółki pozytywnie wpłynie też poszerzenie oferty produktowej o nowe usługi i rozwiązania analityczne.

Brand24 dostarcza oprogramowanie do monitorowania zamieszczanych w internecie treści na temat marek - szczególnie w mediach społecznościowych, na blogach, forach, w newsletterach i serwisach informacyjnych. Jej oferta skierowana jest do klientów biznesowych. Firma odbudowuje bazę klientów po tym, jak w sierpniu 2019 roku jej narzędzia przestały monitorować Facebook i Instagram. Dopiero w marcu ub.r. Brand24 porozumiała się w tej sprawie z Facebookiem i wróciła do analizy treści w jego serwisach.

(IKO, 18.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.