Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

VMLY&R Poland wygrała przetarg marki Decathlon

W 2021 roku zaplanowano przeprowadzenie trzech kampanii taktycznych dla marki Decathlon (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów sportowych Decathlon wybrała w przetargu agencję VMLY&R Poland do obsługi marki w zakresie kampanii taktycznych.

Współpraca rozpoczęła się wraz z początkiem 2021 roku. Zadaniem VMLY&R Poland jest przygotowanie i realizacja aktywacji specjalnych. Zaplanowano trzy kampanie taktyczne, których celem będzie budowanie wizerunku marki jako producenta jakościowego sprzętu sportowego przeznaczonego dla osób będących na każdym poziomie zaawansowania w uprawianiu danej dyscypliny.

(IKO, 07.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.