Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio 357 pierwszego dnia miało 273 tys. unikalnych użytkowników streamu

Radia można słuchać poprzez stronę radio357.pl, aplikacje na iOS i Androida oraz platformy internetowe np. OpenFM (fot. materiały prasowe)

We wtorek podczas pierwszego dnia nadawania stream Radia 357, stworzonego przez byłych dziennikarzy Programu III Polskiego Radia, uruchomiło 273 tys. unikalnych użytkowników. Dzięki 21 tys. patronów, deklarującym miesięczne wsparcie w wysokości ponad 488 tys. zł, na antenie radia znajdą się m.in. serwisy informacyjne, publicystyka i sprawy międzynarodowe.

Radio 357 rozpoczęło nadawanie we wtorek 5 stycznia o 6.30. "Dokładnie trzy miesiące temu 5 października, z duszą na ramieniu, z drżącym sercem, zapytaliśmy państwa, czy nie zrobilibyśmy razem radia. Dostaliśmy niesamowite wsparcie i fantastyczną pomoc. Dzisiaj mówimy: Bardzo dziękujemy. To radio już jest" - powiedział Marcin Łukawski, który poprowadził pierwszą audycję stacji.

Z danych udostępnionych "Press" przez Radio 357 wynika, że stacja odnotowała tego dnia 273 tys. unikalnych użytkowników, a stream uruchomiono 1,39 mln razy. "W ciągu dnia przez cały czas stream odtwarzało od 37 tys. do 45 tys. urządzeń" - podaje rozgłośnia.

- To świetny wynik, ale oczywiście dzień premiery nie mówi nic o słuchalności w dłuższym okresie, gdy wygaśnie premia za nowość. Natomiast, co nas już cieszy bardzo, dziś, czyli drugiego dnia nadawania, zasięg oscyluje w bardzo podobnych przedziałach - komentuje Tomasz Michniewicz, jeden z twórców Radia 357. - Od początku wiedzieliśmy, że 1,3 mln słuchaczy, którzy porzucili pewną stację, szuka dla siebie miejsca i że nie skaczemy w próżnię, stąd nasz ostrożny optymizm co do przyszłości Radia 357, bo na rynku z całą pewnością jest miejsce dla autorskiego radia dla wymagających słuchaczy - uważa Michniewicz.

Radio 357 wspiera już 21 tys. patronów, którzy deklarują wpłacanie łącznie ponad 488 tys. zł miesięcznie. Stacja przekroczyła próg Radio 2.0, czyli deklarowany dochód w wysokości 485 tys. zł miesięcznie. Dzięki takiemu budżetowi na antenie radia znajdą się m.in. serwisy informacyjne, publicystyka i sprawy międzynarodowe. Te elementy pojawić się mają w lutym, a jeszcze pod koniec stycznia zaczną być udostępniane podcasty audycji. W ciągu kilku miesięcy gotowa ma być interaktywna platforma pozwalającą na indywidualizację treści przez użytkowników.

Zespół Radia 357 tworzy obecnie 38 osób. Są wśród nich m.in. Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Katarzyna Borowiecka, Marcin Łukawski, Tomasz Michniewicz, Michał Olszański, Aleksandra Budka, Paweł Sołtys, Katarzyna Pruchnicka, Ernest Zozuń i Michał Gąsiorowski. W środę dołączył do nich Mateusz Fusiarz. Autorem oprawy muzycznej jest Andrzej Smolik.

Radia można słuchać poprzez stronę radio357.pl, aplikacje na iOS i Androida oraz platformy internetowe np. OpenFM.

(KOZ, 07.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.