Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały Disneya przez dwa dni nie emitowały reklam

Spotów w kanałach Disneya nie było 1 i 2 stycznia (fot. Victoria Borodinova/Pexels.com)

Kanały dziecięce The Walt Disney Company przez dwa dni nie nadawały reklam.

Spotów reklamowych w Disney Channel, Disney Junior i Disney XD nie było 1 i 2 stycznia. - Było to związane z poprzedzającym ten czas okresem świątecznym oraz tegorocznymi deadline'ami - tłumaczy Marta Szafrańska, director corporate communications, publicity & corporate citizenship w The Walt Disney Company. - Sytuacja taka zdarzała się w przeszłości, jeśli kalendarz świąteczny układał się w taki sposób, że deadline'y na zamknięcie ramówek i playlist nie zostawiały wystarczająco czasu na zabookowanie kampanii na pierwszy, ewentualnie drugi dzień stycznia - dodaje Szafrańska.

Brokerem reklamowym Disneya jest biuro reklamy TVN Media.

(KOZ, 07.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.