Wzrosła sprzedaż większości magazynów dla rodziców
13.10.2006, 08:34
W lipcu tego roku prawie wszystkie miesięczniki parentingowe sprzedawały się lepiej niż w tym samym miesiącu ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem w segmencie jest ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 116 860 egz. (wzrost o 45,14 proc. w stosunku do lipca ub.r.). Na drugim miejscu znalazło się ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 94 210 egz. (wzrost o 44,25 proc.), a na trzecim ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 91 994 egz. (wzrost o 50,86 proc.). Kolejne pozycje zajęły magazyny ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 84 868 egz. (spadek o 8,71 proc.) oraz ”Rodzice” (G+J Polska) – 76 609 egz. (wzrost o 17,7 proc.).(AW, 13.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










