PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Wawa może zmienić się w SuperNowa. Jest decyzja KRRiT

SuperNowa, tak jak Radio Wawa, będzie nadawać tylko polską muzykę (fot. Piotr Molecki/East News)

Radio Wawa ma zmienić nazwę na SuperNowa w kwietniu. Nadawca dostał już zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

KRRiT uchwałę w tej sprawie podjęła w czwartek, przychylając się do wniosku Grupy ZPR Media. Zmianę nazwy nadawca tłumaczył tym, że "Wawa" jest źle postrzegana poza Warszawą.

- Wstępnie przymierzamy się do zmiany na początku kwietnia. Nie chcemy przeprowadzać rebrandingu podczas lockdownu - mówi Mariusz Szuster, dyrektor generalny grupy radiowej w ZPR Media.

Radio nadal będzie nadawać jedynie polską muzykę, także taneczną. - To będzie muzyka świeża, wesoła, pogodna, wprowadzająca w dobry nastrój - zapowiada Szuster. Na antenie pojawiać się ma więcej słowa.

Sieć Radio Wawa tworzy obecnie 13 stacji, poza Warszawą m.in. w Krakowie, Gdańsku, Szczecinie i Kielcach. Na początku 2021 roku ruszyć ma 14. rozgłośnia, w Paprotni.

W okresie wrzesień-listopad 2020 roku sieć Radia Wawa miała 1,8 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

Nadawca Radia Wawa - spółka International Communication - w 2019 roku miała 4,7 mln zł przychodów i 323 tys. zł zysku netto.

(KOZ, 18.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.