Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.biz poszerza treści o testy konsumenckie

Eksperci przyjrzeli się m.in. telewizorom, których będzie dotyczyła pierwsza publikacja w "Wyborczej" (fot. materiały prasowe)

W grudniu dział gospodarczy "Gazety Wyborczej" poszerzy swoje treści o testy konsumenckie. Pierwsze będą dotyczyć najpopularniejszych telewizorów.

Testy konsumenckie, które będzie publikować "Gazeta Wyborcza", przeprowadziła fundacja Pro-Test wspólnie z innymi konsumenckimi organizacjami z Europy. W badaniach laboratoryjnych eksperci przyjrzeli się m.in. telewizorom, których będzie dotyczyła pierwsza publikacja w "Wyborczej".

– 4 grudnia w serwisie Wyborcza.biz ujawnimy, który telewizor okazał się najlepszy i wygrał ranking. A w kolejnych odsłonach testów, przez cały grudzień opublikujemy rankingi kolejnych produktów, m.in. oczyszczaczy powietrza i ekspresów do kawy – mówi Martyna Mroczek-Kowalik, redaktorka w dziale gospodarczym "Gazety Wyborczej".

Zdaniem Wojciecha Pelowskiego, który od maja kieruje połączonymi działami ekonomicznymi "Gazety Wyborczej" (Gospodarka, Technologie i Mój Biznes), testy konsumenckie to wzbogacenie oferty i poszerzenie jej o praktyczne i przydatne treści.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w październiku serwis Wyborcza.pl odwiedziło 10,96 mln użytkowników, a jego zasięg wyniósł 37,79 proc. Na koniec września br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania "Wyborczej" przekroczyła 240 tys.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 04.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.