Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films zrezygnuje z działań szkodliwych dla środowiska

- W ciągu 10 lat wyzerujemy nasz negatywny wpływ na środowisko - zapowiada Kacper Sawicki (fot. Pixabay.com)

Dom produkcyjny Papaya Films zadeklarował, że do 2030 roku będzie neutralny klimatycznie, czyli na wszystkich możliwych polach będzie działał tak, aby dbać o środowisko.

Zapowiedział to w czwartek Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films, podczas Brands for Climate, pierwszej konferencji dla dyrektorów marketingu, brand managerów i agencji reklamowych, "którzy wierzą, że trzeba budować najlepsze marki na świecie i dla świata".

Sawicki zapowiedział, że jego dom produkcyjny uzyska status „climate neutral” do końca 2030 roku. - Oznacza to, że w ciągu najbliższych 10 lat wyzerujemy nasz negatywny wpływ na środowisko w produkcji reklamowej. Całkowicie wyeliminujemy papier z procesu produkcyjnego, przenosząc obieg dokumentów do przestrzeni cyfrowej, będziemy wykorzystywać tylko ekologiczne środki transportu oraz energię pochodzącą z odnawialnych źródeł. Podejmiemy również szereg działań, by wszystko, co dziś jest odpadem produkcyjnym, stało się surowcem – mówi „Press” Kacper Sawicki. Zapowiada jednocześnie, że swoją wiedzą i osiągnięciami w tym zakresie dom produkcyjny podzieli się z innym studiami.

Szef Papaya Films zapowiedział, że wkrótce do firmy dołączy osoba na stanowisko chief sustainability officera, która wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za wypełnienie złożonej deklaracji. Obecnie trwa rekrutacja na to stanowisko. - Brane przez nas pod uwagę są kandydatury osób z globalnym doświadczeniem, mające na swoim koncie nie tylko sukcesy w ekologicznych transformacjach dużych marek i przedsiębiorstw, ale prawdziwi liderzy i liderki zmian, którzy wierzą w swoją misję i inspirują innych do działania – mówi Sawicki.

(IKO, 27.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.