Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie serialu "Szadź" wiceliderem rynku

Aleksandra Popławska w serialu grała komisarz Agnieszkę Polkowską (fot. Agnieszka K. Jurek/TVN)

Średnio 1,24 mln widzów śledziło w TVN serial kryminalny "Szadź" z Aleksandrą Popławską i Maciejem Stuhrem w rolach głównych.

Siedmioodcinkowa produkcja nadawana była we wtorki o 21.30, od 13 października do 24 listopada. TVN, emitując "Szadź", miał średnio 9,77 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (16,25 proc.), ale więcej od Polsatu (7,19 proc.) i TVP 1 (5,84 proc.). W grupie komercyjnej udział stacji był wyższy - 11,62 proc., ale dalej przegrywała z TVP 2 (12,15 proc.).

Według danych Nielsen Media TVN z reklam wokół serialu, według danych cennikowych, uzyskał 13,5 mln zł. 

"Szadź" to thriller z wątkiem kryminalnym, którego akcja rozgrywała się w Opolu. Serial powstał na motywach powieści Igora Brejdyganta. Fabuła produkcji skupiała się wokół śledztwa prowadzonego przez komisarz Agnieszkę Polkowską (Aleksandra Popławska). W rolę Piotra Wolnickiego, seryjnego mordercy prowadzącego podwójne życie, wcielił się Maciej Stuhr. "Szadź" wiosną miał premierę w Playerze.

(KOZ, 26.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.