Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polacy spędzają ponad 40 min dziennie na oglądaniu YouTube'a

W czasie konferencji Piotr Marzec, head of market development w Google, wskazywał, że Youtube stał się substytutem tradycyjnej telewizji (Screen: YouTube Advertisers)

YouTube, platforma internetowa należąca do Google’a, dociera do ponad 24 milionów internautów w Polsce – wynika z wewnętrznych danych zaprezentowanych przez firmę. Polscy użytkownicy YouTube’a spędzają średnio dziennie ponad 40 minut na platformie. 

Podczas czwartkowej konferencji YouTube zaprezentował wewnętrzne dane dot. oglądalności platformy w Polsce. Wynika z nich, że w naszym kraju dociera on do ponad 24 mln użytkowników. W grupie 25-44 lat YouTube ma ponad 10 mln widzów, a w grupie +18 - ponad 20 mln.

Piotr Marzec, head of market development w Google, wskazywał, że Youtube stał się substytutem tradycyjnej telewizji. Mają to potwierdzać badania Nielsena dla Google'a dot. light tv viewers, czyli osób, które oglądają telewizję nie dłużej niż jedną godzinę dziennie.

W badaniu Nielsena light TV viewers deklarują, że ograniczyli oglądanie telewizji na rzecz YouTube. Przeciętnie każdego dnia połowa light TV viewers w wieku 18-55 ogląda treści wideo na YouTube, podczas gdy przed telewizorem zasiada 39 proc. z nich. Respondenci mieli tłumaczyć, że głównymi powodami, dla których odchodzą od telewizji są m.in. przekonanie, że informacjom w telewizji nie można ufać, a także fakt sztywnej ramówki, która nie pasuje do ich stylu życia.

YouTube podał także dane dotyczące trendów na platformie, z których wynika, że największe wzrosty popularności od czerwca 2020 odnotowały filmy prezentujące ćwiczenia cardio, filmy matematyczne oraz te dotyczące gotowania.

(BAE, 19.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.