”Gazeta Podatkowa” wprowadziła nowe rabaty reklamowe
09.10.2006, 08:24
”Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) wprowadziła specjalną ofertę rabatów reklamowych, które mają przyciągnąć nowych reklamodawców.
Oferta jest promowana hasłem ”Niesłychane rabaty na reklamę – nawet do 60 proc.”. Wysokość rabatu jest jednak uzależniona od powierzchni zamawianej reklamy i liczby jej emisji. Np. obecnie przy jednorazowym zamówieniu reklamy o wielkości 8 modułów jej koszt to 3248 zł (plus VAT). Wcześniej za taką samą reklamę trzeba było zapłacić 4,6 tys. zł (plus VAT). W przypadku tej formy reklamy rabat wynosi więc 30 proc. Oferta rabatowa jest ważna do końca br.(SK, 09.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










