Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Sroka i Sławomir Bełch awansowali w VMLY&R Poland

Joanna Sroka i Sławomir Bełch tworzą zespół kreatywny od niemal trzech lat (fot. materiały prasowe)

Joanna Sroka, senior copywriter, i Sławomir Bełch, senior art director, po awansie na stanowiska creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R Poland.

W teamie kreatywnym pracowali razem od niemal trzech lat dla klientów na rynku polskim, a także przygotowali wiele kampanii w naszej części Europy. Ich prace były doceniane na festiwalach i konkursach branżowych - zdobywały nagrody Effie Awards, KTR, Epica i Golden Arrow. Teraz oboje jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menedżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji VMLY&R.

Joanna Sroka pracuje w branży reklamowej od dziewięciu lat. W VMLY&R jest od 2018 roku, dotychczas na stanowisku senior copywriter. Doświadczenie zdobywała w agencjach JWT, Publicis DWL, GPD Agency i Leo Burnett, pracując m.in. dla takich klientów i marek, jak Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay's, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank, IKEA. Ma na  koncie pracę przy kampaniach nagradzanych na konkursach branżowych: brązowymi nagrodami na Epica Awards i KTR za "Żarówkę IKEA" oraz srebrną Effie Awards za "mBank - rocznik 2000".

Sławomir Bełch jest w branży reklamowej od 14 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku, dotychczas na stanowisku senior art directora. Wcześniej w agencjach: Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe. Pracował m.in. dla takich klientów i marek, jak Absolut, Ballantine's, Bols, Jacobs, Lipton, Żywiec Zdrój, Krakus, Lay’s, Nivea, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Polpharma, BP, Opel, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA. Kampanie, w których miał udział, znalazły uznanie na konkursach branżowych, m.in. Golden Arrow i Effie Awards, za np. "Baw się kawą" dla Jacobsa oraz "Rocznik 2000" i "Przedsiębiorco, zyskaj" dla mBanku.

(AMS, 30.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.