Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify ma 144 miliony subskrybentów

Spotify bije konkurencję pod względem liczby subskrybentów (fot. Heidi Fin/ Unsplash)

Spotify Technology SA po trzecim kwartale br. zwiększyła bazę płacących abonentów o 27 proc. i ma ich już na całym świecie 144 mln. To ponad dwa razy więcej niż największy konkurent na rynku - Apple Music.

Analitycy przewidywali, że abonentów premium będzie 142,5 mln, a więc firma nieznacznie przekroczyła oczekiwania. Do końca roku spodziewane jest osiągnięcie liczby klientów premium w przedziale od 150 do 154 milionów.

Szwedzki serwis oferujący muzykę w wersji cyfrowej większy wzrost przypisuje niedawnemu wejściu na nowe rynki, zwłaszcza do Rosji. Firma zarabiająca na płatnych subskrypcjach i wyświetlaniu reklam niepłacącym użytkownikom podała, że jej działalność reklamowa wróciła do wzrostu po spowodowanym pandemią spadku w pierwszym kwartale. Przychody w trzecim kwartale wzrosły o 14 proc., do 1,98 mld euro, czyli zgodnie z oczekiwaniami rynku.

(MAC, 30.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.