Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Advertigo wycofuje się z rynku prasowego

Niedawno Advertigo sprzedało magazyn "Teraz Rock"

Advertigo SA, do niedawna wydawca miesięcznika "Teraz Rock", wycofuje się z rynku prasowego. Powody to brak perspektyw rozwoju i wpływ pandemii na branżę muzyczną.

- Spółka podjęła decyzję o wycofywaniu się z rynku medialnego, prasowego. Ten sektor nie daje już dużych perspektyw rozwoju i wzrostu – mówi "Presserwisowi" prezes Advertigo Leszek Jastrzębski. - Dodatkowo epidemia Covid-19 bardzo mocno uderzyła w branżę muzyczną. Wszystko wskazuje na to, że branża rozrywkowa, koncertowa ucierpi jeszcze mocniej, niż to zakładano na początku pandemii, stąd taka decyzja – zaznacza.

Jastrzębski dodaje, że pracuje nad nową strategią dla spółki na najbliższe lata. Nie zdradza konkretów. - Rozważamy wszystkie strategiczne opcje, korzystne dla dalszego rozwoju spółki. Jak tylko będzie gotowa, natychmiast poinformujemy o tym rynek. Myślę, że nastąpi to do końca tego kwartału lub najpóźniej na początku przyszłego – mówi.

Na początku października Advertigo sprzedało miesięcznik "Teraz Rock" i serwis Terazmuzyka.pl spółce założonej przez redaktora naczelnego tytułu Wiesława Weissa. W kwietniu spółka pozbyła się serwisu gamingowego Ppe.pl, a w 2019 roku – miesięcznika o grach na konsole "PSX Extreme".

W drugim kwartale 2020 roku przychody netto Advertigo wyniosły 524,51 tys. zł (spadek o 67,36 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2019 roku), zysk netto wyniósł 1,56 mln zł (wobec straty 158,58 tys. zł rok wcześniej) - głównie za sprawą sprzedaży Ppe.pl za 2,04 mln zł. 30 czerwca spółka zatrudniała na etacie jedną osobę (pozostałe współpracowały na zasadzie outsourcingu i umów agencyjnych).

(JSX, 16.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.