Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media zaplanuje media do kampanii promującej Cyberpunk 2077

Kampania będzie prowadzona w modelu 360 stopni (fot. Pixabay.com)

Agencja mediowa Havas Media (Havas Media Group) zajmie się obsługą mediową kampanii offline promującej grę Cyberpunk 2077 (CD Projekt Red). 

Havas Media została wybrana w konkursie ofert. Odpowiada za planowanie, optymalizację i zakup mediów offline do kampanii promującej grę Cyberpunk 2077, która ma trafić do sprzedaży 19 listopada.

Prowadzone przez agencję działania mediowe obejmą media płatne, głównie ATL. Kampania będzie prowadzona w modelu 360 stopni, czyli wykorzystania wielu kanałów komunikacji.

Gra "Cyberpunk 2077" została uznana za najlepszą podczas targów Gamescom. Produkcja zdobyła główną nagrodę (Best of Gamescom) i zwyciężyła w czterech kategoriach: najbardziej wyczekiwany tytuł, najlepsza produkcja na PC, najlepszy RPG oraz najlepszy tytuł zmierzający na Playstation.

Gamescom to drugie na świecie pod względem wielkości targi gier komputerowych. Odbywają się od 2009 roku w Kolonii w Niemczech.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 15.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.