Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vectra z większymi przychodami, ale mniejszym zyskiem

Przychody grupy wzrosły o ponad 8 proc. (fot. Pinho/Unsplash)

Grupa kapitałowa Vectra SA w 2019 roku wypracowała 29,8 mln zł zysku netto przy 833,6 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Ze sprawozdania opublikowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody grupy w porównaniu z 2018 rokiem wzrosły o 8,3 proc. Wpływy ze sprzedaży usług telekomunikacyjnych wyniosły 797,2 mln zł i były o 7,3 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Koszty działalności operacyjnej grupy wzrosły o 12,7 proc., do 741,6 mln zł. Jej zysk netto zmniejszył się o 53,7 proc., do 29,8 mln zł.

Z kolei Vectra SA w 2019 roku miała 736,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 1,6 proc.). Przychody finansowe spółki wyniosły 110,8 mln zł (wzrost o 18,5 proc.), z czego 98,9 mln zł uzyskała z dywidend (wzrost o 12,4 proc.). Koszty działalności wzrosły o 3,5 proc., do 726,5 mln zł. Zysk netto Vectry zmalał o 23,8 proc., do 68,3 mln zł. Zostanie on przeznaczony na kapitał zapasowy.

Pod koniec stycznia 2020 roku Vectra przejęła konkurencyjną sieć Multimedia Polska. Razem mają 1,7 mln abonentów.

(KOZ, 13.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.