Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP prowadzi przetarg na dane telemetryczne

Termin składania ofert w przetargu mija 2 listopada (fot. Pixabay.com)

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na zakup danych telemetrycznych w 2021 roku.

TVP szuka firmy z panelem obejmującym przynajmniej 2250 gospodarstw domowych. Spółka chce otrzymywać dane z najmniej 157 stacji minuta po minucie. Wykonawca raz do roku ma realizować badanie założycielskie.

Termin składania ofert mija 2 listopada, umowa ma obowiązywać przez cały 2021 rok. Warunki przetargu spełnia firma Nielsen Audience Measurement, mająca 2,5 tys. gospodarstw w panelu. Obecna umowa Nielsena z TVP obowiązuje do końca roku. Za dane firmy od kwietnia 2019 roku do kwietnia 2020 roku telewizja zapłaciła 9,32 mln zł.

Czy Nielsen wystartuje w przetargu? - Obecnie analizujemy szczegóły dokumentacji i na tej podstawie podejmiemy stosowną decyzję. Jesteśmy integralnym elementem polskiego krajobrazu medialnego i reklamowego, dlatego zależy nam na tym, aby prowadzone przez nas badanie było dostępne jak najszerszemu gronu użytkowników  - odpowiada Barbara Tokarz, marketing & communications manager firmy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.