Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube wprowadza Shorts i będzie rywalizować z TikTokiem

Shorts ma konkurować nie tylko z TikTokiem, ale też z Reels, aplikacją krótkich filmów Facebooka (screen: YouTube/YouTube Shorts)

YouTube (Alphabet) wprowadza na platformie usługę Shorts - możliwość publikowania krótkich filmów, podobnych do tych znanych z TikToka. W najbliższych dniach usługa będzie testowana w Indiach.

W kolejnych miesiącach YouTube rozszerzy usługę na kolejne kraje. Nowy produkt ma konkurować nie tylko z TikTokiem, ale też z Reels, usługą wprowadzoną niedawno przez Facebook.

Shorts ma umożliwiać użytkownikom nagrywanie krótkich, dostosowanych do urządzeń mobilnych filmów, a następnie dodawanie efektów specjalnych i ścieżek dźwiękowych z biblioteki muzycznej. Debiut usługi w Indiach może wynikać z faktu, że kraj ten zablokował niedawno kilkadziesiąt chińskich aplikacji, w tym TikTok, więc jest rynek do zagospodarowania.

(MAC, 16.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.