Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotna przygotowała identyfikację wizualną Metropolii Krakowskiej

Kompleksową identyfikację wizualną przygotowała agencja kreatywna Lotna (fot. materiały prasowe)

Metropolia Krakowska wprowadziła nową identyfikację wizualną, którą przygotowała agencja Lotna.

Motywem przewodnim nowej identyfikacji wizualnej są łuki, które zostały osadzone w nowoczesnej i minimalistycznej stylistyce. „Główny element graficzny osadzony jest na mocnych fundamentach, które kojarzą się z siłą i stabilnością” - podkreśla Metropolia Krakowska. Nowa oprawa wizualna ma charakter regionalny (nawiązuje do arkad krakowskich Sukiennic), a kolorystyka - granat i czerwień - „zaczerpnięta została ze starego systemu, którym posługiwało się stowarzyszenie, dzięki czemu cały proces zmian zyskał charakter nie rewolucyjny a ewolucyjny”. Przygotowano też uzupełniającą typografię, ikony i pozostałe materiały graficzne.

Kompleksową identyfikację wizualną przygotowała agencja kreatywna Lotna, która stworzyła m.in. księgę znaku i marki. W projekt zaangażowany był zespół projektowy w składzie: Michał Wyszyński (koncepcja i projekt), Anita Kamila Sochacka (nadzór kreatywny), Piotr Flis (nadzór techniczny). System identyfikacji wizualnej powstał w ramach projektu KMA4Business.

Metropolia Krakowska jest stowarzyszeniem, do którego należy Kraków i 14 otaczających go gmin.

(IKO, 15.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.