Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy Tiger Energy Drink i Play najchętniej oglądane w lipcu na YouTube

Najchętniej oglądanym spotem reklamowym w lipcu było wideo marki Tiger Energy Drink z udziałem rapera Abradaba i motocrossowca Mikołaja Tempki – wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.  

Drugie miejsce w lipcu zajął spot sieci komórkowej Play z Kamilem Bednarkiem. Na podium znalazł się także spot Media Markt Polska "Lato z Zenkiem" z gwiazdą disco polo Zenonem Martyniukiem w roli głównej. 

Czwarte miejsce ma reklama McDonald’s Polska "Spoko?!", w której bohater historii, podczas próbowania burgerów w restauracji wraz z grupą znajomych, w poetycki sposób opisuje zalety ulepszonych burgerów. Z kolei na piątym miejscu jest spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić".

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu, liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(BAE, 24.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.