Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W I półroczu sprzedaż "Twojego Stylu" utrzymała się powyżej 100 tys. egz.

Sprzedaż wszystkich miesięczników luksusowych spadła rok do roku (fot. Pexels.com)

W pierwszym półroczu br. spośród miesięczników luksusowych najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku zanotowały "Wysokie Obcasy Extra" i "Zwierciadło".

Liderem wśród miesięczników luksusowych pozostaje "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 105 074 egz. i była o 18,9 proc. niższa niż przed rokiem. Kolejne były: "Zwierciadło" (Zwierciadło) - 71 755 egz. (spadek o 9 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) - 52 877 egz. (spadek o 8,1 proc.), "Avanti" (Agora) - 51 687 egz. (spadek o 21 proc.), "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 40 432 egz. (spadek o 17,7 proc.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 30 146 egz. (spadek o 24,6 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) - 30 016 egz. (spadek o 12,4 proc.), "Glamour" (Burda Media Polska) - 18 708 egz. (spadek o 29,4 proc.).

W maju ukazały się podwójne wydania magazynów "Avanti" i "Wysokie Obcasy Extra" (oba należą do Agory).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(KOZ, 21.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.