Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w Dentsu, dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM

Od sierpnia investment & commercial directorem będzie Arkadiusz Kawecki (fot. materiały prasowe)

Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion media & performance. Do Dentsu dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM.

Jak podano w komunikacie, zespoły mediowe i performance'owe zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana ma pozwolić na "zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu". Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.

W miejsce struktur dotychczasowych brandów zostają powołane nowe zespoły. Będą to: client service złożony z teamów klienckich (kieruje nim jako client service managing director Izabela Sochacka, dotychczas maging director agencji mediowej Carat), media performance odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów (na czele jest media performance director Artur Malinowski, wcześniej dyrektor zarządzający iProspect i Carat Polska), investment & commercial zarządzający negocjacjami z mediami (od sierpnia investment & commercial directorem będzie Arkadiusz Kawecki, od 2007 roku związany z GroupM; w latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM) oraz new business zajmujący się koordynowaniem przetargów i pozyskiwaniem nowych kontraktów (pokieruje nim Tomasz Chojnecki jako new business director).

Jak zapowiadaliśmy w "Presserwisie" w połowie kwietnia, z grupy odchodzą Anna Jarosz-Badziak (dotychczasowa managing director agencji mediowej Vizeum) i Beata Dąbrowska (dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi). Jarosz-Badziak wcześniej - od 2007 roku - pracowała w należącej do Dentsu agencji Carat. Dąbrowska do Amplifi przeszła w 2016 roku z USP Zdrowie.

(KOZ, 23.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.