Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sephora wybrała GoldenSubmarine do obsługi w social mediach

Sieć Sephora jest obecna w 35 krajach na świecie (fot. Pixabay.com)

Po wygraniu przetargu agencja postdigitalowa GoldenSubmarine przejęła obsługę sieci Sephora Polska w mediach społecznościowych.

GoldenSubmarine zadba o obecność perfumerii Sephora w kluczowych przestrzeniach komunikacyjnych - Facebook, Instagram oraz YouTube. Agencja ma za zadanie zbudować zaangażowanie i zasięg oraz podkreślić wizerunek sieci Sephora jako inspirującej i skupiającej najbardziej wymagających fanów beauty i fashion.

Sieć Sephora jest częścią koncernu LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). Jest obecna w 35 krajach na świecie.

(AMS, 12.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.