Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas i Ministry of Creativity tworzą eventowy projekt Online Experience

Oferta zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe (fot. materiały prasowe)

Należąca do Havas Media Group jednostka zajmująca się projektami specjalnymi Havas Sports & Entertainment wraz z agencją eventową Ministry of Creativity połączyły kompetencje we wspólnym projekcie Online Experience.

W ramach Online Experience oba podmioty oferują klientom organizację i wsparcie kreatywne przy wydarzeniach online, takich jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy. To ich sposób na wyjście z trudnej sytuacji, w której znalazła się w wyniku pandemii koronawirusa branża MICE. Wspólna oferta Havas Sports & Entertainment i Ministry of Creativity zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe.

„W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów. Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych” - komentuje Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment.

Havas Media Group i Ministry of Creativity są członkami Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 21.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.