Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nationale-Nederlanden dziękuje codziennym bohaterom walki z pandemią

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto (screen: YouTube.com/Nationale-Nederlanden Polska)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden rozpoczęła kampanię społeczną, w której pokazuje codzienność reprezentantów różnych zawodów, w czasie pandemii koronawirusa niemogących wykonywać swoich obowiązków zdalnie.

W ramach kampanii społecznej #CodzienniBohaterowie w mediach społecznościowych ubezpieczyciela zostanie opublikowana seria 10 krótkich filmów, których bohaterami są zwykli ludzie. Są nimi sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptekach, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek i komunikacji miejskiej, wolontariusze.

Celem akcji jest podziękowanie im za zaangażowanie i pracę. „Personel medyczny, jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem, od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej” - komentuje Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Firma ubezpieczeniowa wykorzystuje hasztag #CodzienniBohaterowie.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 20.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.