Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis uruchamia w USA platformę komunikacyjną Marcel

Aplikacja ma pomagać m.in. w wyszukiwaniu ekspertów przy wprowadzaniu nowej marki (screen: Publicisgroupe.com)

Publicis Groupe uruchomiła stworzoną wspólnie z Microsoftem korporacyjną platformę komunikacyjną Marcel. Na razie mogą z niej korzystać pracownicy firmy ze Stanów Zjednoczonych.

W pierwszych godzinach po udostępnieniu platformy konta na niej aktywowało ponad 14 tys. osób, czyli ponad połowa zatrudnionych w amerykańskim oddziale Publicisu. Francuski holding reklamowy zobowiązał się do przekazania 10 dol. na Światową Organizację Zdrowia (WHO) za każde konto utworzone w nowej platformie.

Pandemia koronawirusa przyspieszyła prace nad wdrożeniem platformy. Jej globalny debiut planowany jest na końcówkę maja. Docelowo z Marcela ma korzystać 80 tys. pracowników Publicisu. Platforma wykorzystująca m.in. sztuczną inteligencję i tzw. machine learning ma usprawnić komunikację wewnętrzną.

(LL, 15.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.